God morgon!

Herr Blund bråkar fortfarande med mig....trots att jag hoppat in i duschen och druckit två koppar kaffe.
Han är en dryg typ.
På kvällen när jag välkomnar honom syns han aldrig till.
På natten tittar han in en kort stund endast för att lämna mig igen.
Men nu...nuuu passar han på att tortera mig med sin närvaro.
Dryg typ!

Skola idag och sedan grupparbete...lång dag.
Det lär bli några koppar kaffe till innan denna dagen är slut.

Julen närmar sig och jag hinner inte ens tänka på det.
Så mycket annat som rör sig i huvudet.
Men snart är denna kursen över så då kommer saker förhoppningsvis lugna ner sig.

Efter läkarbesöket så funderade jag på att komma igång med min träning igen.
Får se när detta ska införlivas....när tiden räcker till.
Men jag börjar med att ta några promenader.
Har ju fortfarande ont i ryggen så jag vill inte köra på lika hårt igen.
Måste nog se över mina övningar oxå...köra lite skonsamma övningar för ryggen.
Iallafall tills jag har fått min MR röntgen på ländryggen.
Då vet jag mer om vad som är fel på ryggen.

Ha en fin dag idag...det ska jag försöka ha iallafall 🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0