Äntligen fredag

 
 
Verkligen så skönt!! 
Sov länge idag....eller gick rättare sagt och lade mig igen efter att jag lämnat Lava på skolan.
Nova tittade på barnprogram så jag passade på och sova ut.
När jag väl gått upp så åkte vi iväg till väla.
Vi köpte alla presenter som va med på listan sen åt Nova lite lunch.
 
 
Nova suktade efter en cheeseburgare.
 
Vi hade en riktig mysig shoppingtur på väla. 
Det är så roligt när man får lite egentid med varje barn var för sig...det behövs verkligen.
Mer tid till funderingar och filosofi.
 
 
 
Nova provade lite olika mössor. 
Det blev dock inget köp....hon tyckte att hon redan hade så många mössor hehe.
 
 
 
 
 
Jag älskar denna tjej så så mycket.
Hon är en liten surbobbe ibland men ack så älskvärd.
Hennes funderingar om livet och allt vad det innehåller gör mig så stolt.
Vad hade jag gjort utan mina två flickor.
 
 
Här sitter dom och ritar i sin nya pysselbok.
 
Nu ska jag mysa ett tag till med flickorna innan det är dags för läggrutinerna.
 
Hej hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0