Äntligen

Det känns som en evighet sen jag fick hålla mina små flickor i min famn. 
Nu har jag dom här hos mig och det känns underbart.
Lägenheten är så tom utan dem.
 
Just nu sitter dom och k
ritar medan jag fixar maten.
 
 
Lite senare är det dags för gympa.
Dom behöver göra av med lite energi hehe.
Idag tar jag en vilodag från träningen...känns sådär.
Jag hade gärna sprungit några kilometer om jag fått hehe, men det är viktigt med vila oxå.
Imorgon kör vi igång igen.
 
Det känns fortfarande väldigt surt med polisskolan men det har börjat att svalna.
Kommer på mig med att irritera mig nåt fruktansvärt...men så fort jag kommer på mig själv så intalar jag mig att universum har en plan för just mig.
Det fanns en anledning att det blev så här.
 
Inatt sov jag väldigt dåligt, jag lätt bli att ta tablett....antagligen därför.
Det tog lite tid innan jag kom igång idag...fick åka en sväng innan jag kände mig redo att köra.
När jag va klar och satte mig i bilen kände jag tröttheten komma över mig.
Jag fick vänta lite innan jag kunde köra iväg...riktigt jobbigt att känna så.
När ska det ge med sig liksom? 
 
Nu ska vi äta lite.
Hej så länge 
 
 
 
 
Underbara kalla vinterlandskap!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0