En ny dag gryr

Jag sitter och smuttar på mitt kaffe.
Tittar ut genom fönstret och konstaterar att det fortfarande är mörkt.
Solen lyser upp vår värld lite mer för var dag dom går....tur är väl det.
Men än så länge sitter jag i mörker.
 
Jag tänker på min dag som kommer.
Hoppas att den kommer gå bra.
Hoppas att allt flyter på.
Tröttheten får gärna stanna borta.
Luddigheten i huvudet fär mer än gärna skingra sig.
 
Har många tankar i huvudet just nu.
Trängs.
Försöker betämma vilken/vilka som är viktiga.
Det brukar vara den som skriker högst som blir hörd.
Jag lyssnar.
 
Mummel.
Irritation.
Håller för öronen.
Orkar inte lyssna.
 
Nu börjar en ny vecka...nya tag!!
Ny energi.
Ta hand om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0