God morgon

Knaster, knaster......knäcket krasar i min mun.
Jag hör inte vad dom säger på tvn....hör inte vad jag själv tänker. 
Ibland är det en bra sak.
 
Igår va jag inne på sjukhuset och fick min spruta.
Det gjorde ont som vanligt och jag kände mig lätt illamående efteråt.
Jag åkte hem och lade mig och vaknade med en  huvudvärk från helvetet.
Illamåendet hängde fortfarande kvar så jag tog beslutet att vara hemma från jobb.
När klockan slog 22 så tog jag en tablett och gick och lade mig.
 
Idag mår jag mycket bättre.
Jag tror att det va kombinationen med sjukhus+spruta som medverkade i gårdagens resultat.
 
Idag ska jag hämta mina flickor på dagis/skola och sen ska vi bege oss till en vän.
Sen på kvällen så är det Yoga som gäller.
Jag har fortfarande träningsvärk efter bodypumpen så jag behöver det verkligen.
 
Jag önskar er en skön onsdag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0