Träning

Nu gäller det.
Jag ska strax köra till jobb. 
Väl där ska jag upp på löpbandet i ungefär en timme. Sen ska jag bada lite bastu.
Jag är ganska säker på att jag ska börja på Nordic Wellnes men jag behöver börja nånstans och det för bli på jobb. 
Jag ska även prata med min chef angående friskvårdsbidraget.
Det är inte mycket Nobina Bidrar med så jag ska se om det finns nåt man kan göra.
Jag är jätte tacksam för allt som jobbet har gjort nu när jag har varit dålig men samtidigt är frsikvårdsbidraget en ganska stor grej. 
Jag tror att många struntar i att träna eftersom man inte kommer så långt med bidraget, ett träningskort kostar ca 4000 kr om året nämligen.
Det är en ganska saftig summa om du frågar mig.
 
Hur känns det då att köra till jobb??
Motigt.
Nervöst.
Oroligt.
Men jag är övertygad om att det kommer släppa när jag väl kommer dit. 
 
Ha en underbar dag idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0