Vad ska man göra

Möjligheterna är många. 
Energin är låg.
Viktor kom med barnen kl 10 idag...jag låg fortfarande i sängen. 
Blev inte mycket sömn inatt så jag va ganska trött när det knackade på dörren. 
 
Tankarna for runder i mitt huvud när jag skulle lägga mig, gjorde det omöjligt för mig att finna ro.
Jag tänkte på mitt möte med Martin som jag ska på imorgon. 
Jag har så mycket jag vill säga. 
Jag är osäker på om jag ska ta den här extra sprutan om han erbjuder den. 
Jag vet ju inte vilka biverkningarna är och så.
Sen tänker jag mycket på min tillbakagång till jobb. 
Hur ska det gå? 
Kommer jag att fixa det?
Vad ska alla säga, vad ska dom fråga? 
 
Nu har jag fått i mig en kopp kaffe och känner att huvudet kan kommunicera med resten sv kroppen.
Barnen leker med två kompisar så dom underhåller sig själv. 
Jag funderar på vad vi ska hitta på idag.
Det MÅSTE ju inte hända nåt men samtidigt är det tråkigt att vara hemma en hel dag och göra ingenting. 
 
Posten kom precis och jag har äntligen fått mina bilder som jag skickat efter.
Så jag hade kunnat sitta och fixa några fotoalbum....men nej!! Det måste vara lugn och ro här hemma när jag ska göra det. 
När barnen har kompisar här hemma så är det allt annat än lugn och ro hehe.
 
 
 
 
 
Ha en kall och underbar dag idag ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0