Dags för spruta

Dags för spruta

Sista sprutan av herceptin ska intas idag.
Jag kan inte förklara för er hur skönt det ska bli att få avsluta ännu en sak som sammankopplar mig med cancer.
Ännu ett steg i rätt riktning.

Saker och ting verkar falla på plats nu.
Ett lugn infinner sig.
Jag inser att det är jag själv som skapar detta lugn, tillåter det att utvecklas.
Om jag mår dåligt eller är stressad så är det endast jag själv som tillåtit den känslan att infinna sig i min kropp.
Jag har makten att säga nej.
Jag önskar att det va lättare än vad det egentligen är många gånger.
Det är lätt att välja att avstå från godis eller cigaretter tex.
Det är inte lika lätt att styra känslorna och tankarna i rätt riktning.

Träna
Träna
Träna

När man har gjort det några gånger så kommer det att bli lättare.
Tänk positivt.
Agera positivt.

Skicka ut kärlek i universum så får du kärlek tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0