Sol idag med

Solen lyser upp dagen och fyller den med energi.
Energierna flödar obegränsat.
Ändå är det något som hindrar mig.
Jag känner inte energierna just nu.
Jag försöker fokusera på allt positivt men det fördunklas av små saker.
Sakerna är små men tar ändå så mycket plats i mitt liv.

Ibland glömmer jag att leva mitt liv.
Jag är så upptagen av att göra alla runt omkring mig till lags.
Även om det betyder att jag får lida.

Jag måste sluta med detta.
Det är inte hälsosamt och det är absolut inte välkommet.
Jag inser att detta är nåt jag kommer få jobba med....men jag måste börja nån gång.

Just nu sitter jag och väntar på pappa.
Vi ska ta en tripp till Farmor.
Får se vad som händer sen.
Viktor skulle komma hem med barnen nu till eftermiddag så då kanske vi drar ner till badet.

Vi får se hur dagen fortlöper.

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0