Vilken väg ska jag gå??

Någonting drar mig till stigen.
Jag vet inte vad det är eller varför det känns så men det känns rätt.
Jag börjar gå....jag är bestämd.
Jag saktar ner en aning.
Mina steg går från bestämda till osäkra.
Bredvid min stig finns en annan stig.
Vilken är det egentligen som jag dras till?
Hur ska jag kunna välja?

Jag riskerar en hel del om jag tar den ena stigen...men jag kommer snabbare fram till mitt mål.
Den andra stigen är tryggare men är väääldigt lång.

Jag har en del att tänka på.
Just nu står jag mitt emellan två stigar.
Solen kommer gå upp och ner oavsett vilken stig jag väljer att vandra på.
Luften i mina lungor kommer vara densamma.
Ingenting kommer förändras.
Allt kommer förändras.

Future....here i come!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0