Gårdagen

Igår va det dags för spruta igen.
Denna gången fick Flickorna att följa med till deras stora förtjusning.

"Kan jag få se din spruta mamma?"
"Får jag se när hon ska sticka dig?"
"Kommer det att göra ont?"
"Blir du ledsen mamma?"

Ja det va tusen frågor och lika många svar.
Lava va ganska likgiltig medan Nova frågade på.
Man märker att hon påverkas ganska mycket av det faktum att jag måste gå till sjukhus fortfarande.
Hon vill gärna följa med fler gånger, hon vill hålla mig i handen hehe.

När vi var klara på sjukhuset så hämtade vi mitt pass.
Så nu är det fritt fram för
mig att besöka världen.

Sedan åkte vi till IKEA och käkade lunch.
Mysigt att bara vara med tjejerna...eller ja vi och 500 andra som oxå skulle äta lunch hehe.
Vi träffade Linn och Zakarias en snabbis...kul att se dem.
Zakarias har blivit så stor nu....långt fint hår och fina stora ögon.
Får snart åka och hälsa på dem så jag får hålla han lite och gosa ☺️

Vi va på klistermärkesjakt och den jakten slutade på TGR på Väla.
Förutom klistermärken så hittade Lava och Nova glasögonhyllan.
Jag blev aningen konfunderad eftersom Lava sa att hon såg bättre med ett par av glasögonen.
Med tanke på att hon har ganska mycket "ticks" redan och hon klagar på ont i huvudet emellanåt så är det nog bara att åka in till ögonläkaren igen.
Glasögonen som Lava provade va i styrkan 1.50 så det är kanske nåt sånt hon behöver.
Vi får se iallafall.

Nu ska jag köra vidare och sen slutar jag.
Det va upp tidigt idag...redan 04.00.
Så jag behöver inte poängtera att jag är liiiite trött nu.

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0