Kalas!!

Dessa underbara, ångestfyllda, fantastiska och helt värdelösa dagarna.

Just nu är det tid för kalas.
Firande överhuvudtaget.
Detta kan skapa en inte stress utan dess like.

Lösningen på detta.
Planering!! 

Ett ord som rör upp en massa känslor hos mig.
Jag älskar att ha kontroll via planering.
Samtidigt kan jag bli stressad över att ha allt planerat hela tiden...ingen tid över för spontanitet.

Imorgon är det två kalas som barnen ska närvara vid.
Sedan är det ett kalas på söndag.
Så jag och barnen va iväg och handlade lite presenter.
Det va skönt att gå in i ett kyligt köpcentrum en varm dag som denna.

På måndag är det Fia och Molli som ska firas.

Under vår jakt på presenter så hittade flickorna två snygga kepsar.
Väldigt viktigt nu när solen är så stark.




Jag märker själv hur trött man är i huvudet när man varit ute i solen en hel dag.

Nu ska jag och flickorna ha lite fredagsmys.
Ha en underbar fredag allihop.




Dagens middag, riktigt gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0