Bröllop

Igår va det dags för bröllop.
Två själar skulle förenas.
Två liv skulle flätas samman i ett gemensamt öde.
Det är vackert med bröllop.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det va ett vackert bröllop.
Man blir ju lite sugen själv oxå hehe....men så brukar det ju vara när man befinner sig på dessa tillställningarna.
Barnen va hos mamma så jag hämtade dom vid 21 sen åkte vi hem.
Jag va ganska trött i huvudet som ni säkert förstår.
Det tog inte lång tid innan jag sov gott.
 
Tröttheten hängde tyvärr i sen när jag vaknade imorse.
Jag är så trött på att vara trött.
Barnen skulle på simträning så jag fick ställa klockan och gå upp...inte kul när hjärnan skriker "gå och lägg dig igen!!!!"
Så jag satt jäspandes och tittade på Lava när hon plaskade som en fisk.
 
Det som är värst med att vara trött är att inte orka leka med barnen.
Att inte kunna vara närvarande med hela kropp och själ.
Jag älskar mina flickor och jag hoppas att det blir bättre snart.
 
 
 
 
 
 
Nu är barnens dansträning snart klar så jag får avsluta nu.
Ha en fortsatt solig söndag allihop ☀️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0