God morgon

Nu sitter/ligger jag här i soffan och smuttar på mitt kaffe.
Jag försöker att stänga ute alla tankar...det går sådär.
Idag ska jag lämna mina blodprover och sedan göra en mammografi.
Jag vill inte....jag är skiträdd för vad läkaren kommer säga.
Rädd för vad dom kommer hitta.
 
Oron går inte att ta bort, den är en del av mig.
Jag får helt enkelt lära mig att leva med detta.
Acceptera att vissa dagar är värre än andra.
Den här dagen kommer börja som en skitdag...MEN.....den kommer bli så mycket bättre sen.
Varför undrar ni säkert:
 
Eftersom min underbara älskade flicka fyller 7 år idag.
Jag och Viktor ska fira henne med en bio och middag ute.
 
Så jag ska inte låta den här ångesten förstöra den här dagen.
Min flickas födelsedag är tusen gånger viktigare än nåt annat i denna världen.
 
 
Så hipp hipp hurra för Lava idag ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0