Otillräcklig

Det är känslan jag får när jag tittar på veckans schema.
Jag jobbar tis-fre från ca 12-20.
Det innebär att jag inte kommer träffa mina flickor överhuvudtaget dessa dagarna.
Det gör ont i mig.
Samtidigt vet jag att det är så verkligheten ser ut....eller ja MIN verklighet iallafall.
Jag vill inte att det ska vara så här.
 
Tiden har varit gynnsam för mig nu när jag har varit sjuk.
Jag har fått spendera mycket tid med tjejerna som jag annars inte fått.
Jag säger inte att det är bra att få cancer för den saken skull....men jag har njutit av dem stundeena som varit bra.
Som inte varit fyllda med ångest eller trötthet.
Smärta eller illamående.
Dom dagarna när man har mått bra.
Dom dagarna när man har kunnat njuta av barnens skratt och lekfullhet.
Nu för tiden är jag alltid trött....eller ja det känns som det.
 
Jag vill inte ha känslan av otillräcklighet när det kommer till mina barn.
Jag vill inte ständigt bli påmind av mina skuldkänslor.
Mina barn är mitt allt och det ska jag se till att dom vet.
 
 
 
 
Jag va och hjälpte Anna idag med lite håruppsättningar.
Det va roligt men klurigt.
 
 
Det va bara en provuppsättning...därav nålarna.
 
 
 
 
Det va väldigt smickrande när hon bad mig göra hennes hår till bröllopet.
Jag tycker det är roligt med flätor och sånt men jag har en nyvunnen respekt för frisörer som gör håruppsättningar haha.
 
Sov så gott mina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0