Sjukhusbesök

Men denna gången va det inte jag som va den drabbade.
Nova fick röntga sin handled och arm och mycket riktigt visade sig vara en fraktur.
Så efter drygt 6 timmar så gick vi därifrån med ett rosa snyggt gips.
Detta ska sitta på i 3 veckor...spännande!!
Nova tyckte det va häftigt i exakt 5 minuter..tills det började klia.
Stackare!!
 
 
Jag måste berömma Nova. 
Hon va så duktig hela tiden. 
Jag va måttligt uttråkad men Nova hittade hela tiden nåt att leka med. 
Många barn får spel efter 30 minuters väntan men Nova fixade 6 timmar utan problem.
 
Nova har sina små gosedjur som stöd. Pågelfågeln och ekorren. 
 
 
"Jag fixar detta mamma".
 
 
Så här road va hon efter en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0