Å nej!!

Då va det igång igen.
Huvudvärken kommer till mig led bestämda steg.
Tar plats.
Kräver uppmärksamhet.

Nåt känns inte som vanligt, inte som vanlig huvudvärk.
Det kan vara inbillning men jag vet inte.
Jag får väl se hur dagen blir.
Jag började precis jobba och ska vara igång till 20.39 ikväll.

Jag blundar och känner efter, lättar det kanske!!?
Kanske om jag dricker mycket?
Sov jag dåligt inatt kanske?
Jag tog inga sömntabletter...är det därför?

Allt jag vet är att jag är trött på detta.
Att aldrig få må bra.
Att alltid ha den där jäkla masken på.
Alltid ett leende på läpparna när man egentligen bara vill skrika rakt ut.

Jag får skrika på insidan istället.
Det är inte särskilt produktivt att sitta och skrika i bussen.
Tror inte mina passagerare hade uppskattat det heller.
Så klistra på det där jäkla leendet och börja jobba nu.

Okej okej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0