God kväll

En ren härlig känsla ryms i min kropp när jag till slut sätter mig i soffan.
Täcket ligger redo bredvid mig. 
Greys Anatomy är igång.
Barnen ligger i min säng ( jag känd mig snäll idag ) och har inte somnat än.
Jag hör dom viska och fnittra där uppe.

Magen kurrar men jag ska försöka att inte äta så sent.
Det är dags för lite förändringar nu.
Äntligen är jag redo...jag känner det ända in i själen.
Saker och ting kommer bli annorlunda nu...till det bättre.
Ibland är svaret så nära dig att du inte ser det.
Jag blundade under en lång tid men nu är det dags att öppna ögonen.
Vet ni vad jag ser?

Mina vackra flickor.
En underbar familj.
En fint ombonat hem.
En stark och för tillfället frisk kropp.

Många saker som är så givna att jag tagit dom för givet.
Jag är tacksam.
Jag är tacksam för allt.
Även om jag inte säger det så är jag så otroligt tacksam.

Jag tar inte saker för givet längre.
Inte människor heller.
Ibland så kanske det ser så ut men jag kan uppriktigt säga att så är inte fallet.
Jag uppskattar alla fina ord.
Alla handlingar och gester som tilldelas mig.
Jag tar inte det för givet.
Ibland kan jag verka kall och okänslig....men jag är så mycket mer.
Saker och ting som är enkla för er är ibland mycket svårare för mig.
Detta beror på många olika faktorer, faktorer som jag inte kan gå in på.
Men jag vill ändå förtydliga att jag är en kärleksfull och öppen person....mot den som förtjänar det.

Imorgon är det en lång skön ledig dag...full av aktiviteter.
Ska bli intressant.

Jag ska träffa läkaren imorgon oxå.
Jag har en del frågor som förhoppningsvis hon har svaret på.
Jag tänkte vänta till jag träffa Martin innan jag tog upp mina "besvär" men idag har dom varit överväldigande. 
Så jobbiga att jag känner att jag nog får ta upp det med henne istället.
Hjärtat har slagit väldigt hårt idag...oregelbundet.
Har även haft stickningar i händerna.
Vi får se vad hon har att säga.

Nu säger jag God natt till er.
Hoppas på en god natts sömn...det behöver jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0