God morgon

Ojojoj!! Det va ett tag sen man va uppe så tidigt.
Det va lite segt att gå upp imorse men det gick ändå förvånansvärt lätt.
Efter en kopp kaffe så va jag igång.

Just nu sitter jag i Rydebäck och låter solen värma mig ☀️ underbart!!

Imorgon ska jag till sjukhuset och få min spruta.
Det är blandade känslor.
Jag hoppas verkligen att jag inte får såna blödningar som jag fick sist.
Hoppas helt enkelt att allt går som det ska.
Detta är andra sprutan jag får nu av den nya behandlingen. 
Biverkningarna är ganska jobbiga men jag klarar det.

Idag ska jag för första gången på länge köra lite bodypump...det lär kännas imorgon men det är absolut värt det.

Ha en underbar dag allihop ☀️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0