Kalas för Jossan ☺️




Födelsedagsbarnet 🎂




Hipp hipp hurra för Jossan sjöng vi igår.
Det blev mycket prat och skratt.
Jag drack nog 100 koppar kaffe kändes det som.

Idag har det än så länge bara blivit en kopp.
Men snart har jag rast så då ska jag ge mig på rävgiftet uppe på depån.

Jag slutar i tid idag...redan 13.19.
Så det blir bara en sväng hem och duscha sen bär det iväg till Sandra och Mattias.
Vi ska grilla och ha det så mysigt som man kan ha en lördag.
Viktor och barnen följer oxå med vilket gör det hela ännu roligare.

Solen är lite skygg idag, den tittar fram endast för att gömma sig direkt igen.
Kom fram kom fram var du än är.
I eftermiddag vill vi ha fin fint väder ☀️
Kanske till och med kan sola lite.
Hur som helst så kommer det bli en riktigt bra dag idag...jag känner det i hela kroppen.
Eller ja, just nu känner jag bara trötthet men SEN kommer det kännas bra.

Hej svejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0