Hur ska jag göra....

Jag vet att jag behöver lägga all min tid på studierna. Men samtidigt är det väldigt jobbigt att veta att mina flickor är ca 300 meter ifrån mig och egentligen hade dom kunnat vara här och leka på rummet istället för att ha dessa långa dagar på skolan/fritids.
Jag vet inte hur jag ska göra.
Jag har jättesvårt för att kunna koncentrera mig när det är folk här, bara katterna låter lite så kommer jag av mig.
Men sen måste jag ju vänja mig vid att plugga när det är lite ljud runt omkring mig.
Vi får se vad framtiden utvisar.

Jag va inne och lämnade blodprov till min kommande röntgen, det va lite jobbigt.
Många minnen kommer tillbaka.
Det va ett tag sen jag satt där med nummerlappen i min hand.

Men nu är det gjort och dagarna tickar ner till min röntgen.
Jag ljuger om jag säger att jag inte är nervös.
Som tur är så har jag tentan att fokusera på.

Nu är det dags att fortsätta plugga.

Ha en fortsatt trevlig fredag 🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0