Plugg

Plugga plugga plugga

Just nu andas jag studier.
Jag drömmer om medeltiden.
Jag resonerar om kapitalism för mig själv.

Jag vet att det skulle vara så här stundvis, men jag va nog inte beredd.
Det blir ganska mycket ibland...men samtidigt måste man kämpa sig igenom det.
Det är inte meningen att allt ska vara lätt.
Man måste bara fråga sig själv vilka typer av svårigheter man vill utsätta sig för.

Detta är absolut inte svårt egentligen, om jag tittar tillbaka på vad som varit.
Då är detta lätt....eller är det?

I slutändan måste man bara ta sig i kragen och bestämma sig för vad man vill och hur man vill uppnå det.
Det är okej att vela ibland men man måste ändå ha slutmålet i sikte på vägen.

Så med dom orden avlutar jag inlägget och öppnar mina historieböcker.

Ha en fin lördag ☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0