När allt bara snurrar runt

Vad är den första sponta tanken som kämpar sig igen kaoset.
"Vad fan håller jag på med?"

Medan tanken kommer till mig plockar jag majskorn från mattan efter ett misstag från Nova.
Det spilldes lite.
Men det är inte maten som är konstigt.
Det är inte det faktum att jag ligger på mina knä och försöker anstränga mina ögon efter små majskorn.
Det är heller inte det dom man skulle kunna tro.
Tanken som kom sen va

"Gud vad jag älskar mina barn"

Jag har varit väldigt irriterad idag.
Det har varit mycket skiv och bråk mellan barnen.
Det har varit saker som jag för tillfället inte riktigt kunde ta till mig men som sen exploderade i min hjärna

Vissa dagar i mitt liv är stressigt och irriterade.
Jag vet varför.
För imorgon ska jag lämna barnen och sedan dröjer det en vecka innan jag får hålla om dom igen.
Därför blir jag som ett litet barn utan godispåse....sur gnällig och ledsen.
Ledsen i själen.
Tomheten sprider ut sig...tar sin plats som så många gånger förr.

Jag är trött nu.
Energin är låg.
Hoppas att jag hittar min styrka...min motivation.

Livet är inte till för att vara enkelt....då hade för många njutit av det.

Första bilden är från fotbollen i lördes när barnen va med.
Dom vann choklad 😊
Sen den andra bilden är från idag...jag var och köpte fotbollskläder till flickorna.
Nu är dom snart fullmunderade 👍🏼
Hoppas dom får det roligt på träningen ❤️

Sov så gott 🌜🌖🌟✨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0