Kan inte sova...

....ligger och tänker på allt möjligt.
Hjärnan vill inte koppla bort allt som hänt idag, igår...senaste året.
Funderar på att gå ner och ta en tablett.
Vill egentligen inte....vill inte ta några tabletter alls faktiskt.
Men jag måste ju sova.

Jag åkte iväg och tränade ikväll.
Va på gymmet kl 20.00 ca och stannade en timme ungefär.
Det va lagom...tillräckligt för att det skulle värka i kroppen när jag gick utanför dörrarna.
Tänkte för mig själv att jag skulle somna snabbt ikväll eftersom jag tröttat ut mig totalt...men nej!!

Jag ligger och tänker....känner efter.
Vet inte vad jag känner om jag ska vara ärlig.
Det är bara väldigt mycket just nu.
Det känns lite rörigt....samtidigt väldigt rätt.
Jag ångrar inte en sekund att jag började studera...men det är en väldig omställning i mitt liv.
Det tar väl sin lilla tid att hitta balansen i "mitt nya liv".
För det är precis vad det är.
Jag har påbörjat en ny del i mitt liv.
Det hade varit konstigt om jag inte hade grubblat lite över det.

Imorgon ska jag träna lite och sen fortsätta på mitt arbete, vår redovisning.
Jag ska leta fakta.
Jag ska renskriva min del i arbetet.
Jag ska undersöka lite i "Its learning"...lära känna sidan lite.
Sen måste jag läsa lite i min andra bok som vi har i historia.
Japp...har en del att stå i.

Så med andra ord måste jag försöka få lite sömn.
Good night....dont let the bedbugs bite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0