Ryggvärk de Luxe

Vet inte varför jag skulle drabbas av detta.
Kan ha varit den kalla luften mot min hud när jag valde att bada i poolen kl 11 på kvällen.
Bastun som väntade va enda själet till att jag vågade.
Men för mycket varmt och kallt kan resultera i den här smärtan som jag just nu genomlider.
Både Lava och Nova va snälla och massera mig (mest klia rygg men det va oxå skönt).
Nu lade jag mig i ett varmt bad innan det va dags att lägga sig.
Imorgon ringer klockan 6 💤
Jag lär vara helt slut.

Jag va på kräftskiva igår, det va skitroligt.
Jag och Fia skrattade som vi nästan grät.
Jag hade gjort en god sallad med gott gott i.
Det va väldigt populär så det va bra att jag gjorde en del.
Det är inte så ofta man är iväg på sånt här nu....så när man väl gör det så är det bara roligt.
Jag behövde tänka på annat än skola och....

Så god natt mina vänner...sov gott

Vi hade lite skoj med snapshat efter två glas vin....skitroligt!!!
Ja ni ser Ju själv resultatet 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0