Tågstopp

Det blev en väldigt lång dag för mig idag.
Tåget jag tog imorse blev ståendes utanför Burlöv.
Tåget framför oss hade fått en elledning över sig och blev strömförande.
Så vi blev ståendes där ett bra tag sen va det bara att ta en liten vandring ut med spåret.
Kände mig aningen illa till mods när vi gick där med alla strömkablar hängandes över oss.
Vi gick till Burlöv centrum och där fick vi invänta ersättningsbussen som tog oss till Lund.
Jag hade som tur va trevligt sällskap på bussen ☺️
Det trevliga sällskapet skulle oxå till Hbg så tiden blev inte så lång som jag va rädd för.

Jag va hemma vid 14 tiden och hade uträttat absolut ingenting idag.
Så det fick bli en tur till gymmet istället.
Sen efter det åkte jag och flickorna och hälsade på väldens bästa farmor ☺️

Nu sitter jag i soffan och försöker tänka efter om jag gjort allt jag skulle idag.
Jag har förberett det jag kommer ihåg iallafall hehe.

Här är lite bilder från idag.

Jag och Nova fick lite egentid idag.
Det blev en tripp till Familia ❤️
Älskar dessa små stunderna man får med var och en av dom.
Dom är viktiga.
Så mycket mer blir sagt mellan fyra ögon.

Jag gjorde det bästa av dagen och njöt av solens varma strålar mot mitt ansikte.

Saker och ting är aldrig dåliga....bara om du väljer att se dom som så.
Titta efter rosorna bland ogräset.
Dom finns där....bara du letar tillräckligt noga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0