Tenta klar

De orden hoppas jag kunna utropa om en liten stund.
Först ska jag bara äta lite frukost.

Den akustiska musiken strömmar från högtalaren och jag befinner mig i en sorts dvala.
Det är dock en skön dvala.
Jag längtar till jag kan trycka "skicka" och sen släppa allt som har med den här tentan att göra.
Idag vill jag bara fokusera på mina små älsklingar.
Vi ska ha fredagsmys när dom kommer från skolan.
Eller ja själva myset (fredagsmys betyder godis för barnen) tar vi nog inte förrän senare.
Men vi ska iallafall iväg och inhandla det.
Sen ska vi ha en pysselstund.
Efter det blir det film och godis ❤️❤️

Jag älskar fredagar hehe.

Så här såg det ut igår när jag inväntade Välas öppning.
Det blev en hel del plugg bland allt folk.
Det är ganska lusigt hur man fungerar egentligen.
När jag är hemma så blir jag störd av varenda litet ljud som förekommer.
Jag har jättesvårt att kunna fokusera.
Men på Väla....bland allt folk...alla ljud....där går det jättebra hehe.
Vi får se hur pluggandet går här hemma nu....det blir kanske en vända till Väla...Who knows ☺️🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0