Tenta

Med andan i halsen lyckas jag komma med tåget.
Förstår egentligen inte varför jag springer som en galning bara för att komma med ett tåg som går 16.52 istället för att i lugn och ro gå till tåget som avgår 17.03.
Det är idioti....jag vet.
Men jag vet att några där ute vet vad jag pratar om....man bara MÅSTE komma med det där tåget.

Det har varit en lång dag i skolan idag trots att jag bara hare en lektion nu 15.15-17.00.
Vi tränade till vår redovisning på måndag.
Det blev en hel del skratt och trams men till slut fick vi ihop det.
Vi fick även vår hemtenta....huvudvärk deluxe.
Allt känns väldigt rörigt just nu...hopas att det klarnar snart.
Lektionen bestod av 1000 frågor om hemtentan....självklart.
Sen när alla (inte ens i närheten av alla fick ställa sina frågor...då hade vi varit kvar tills imorgon) hade ställt sina frågor så började vi med Kristendom.
Väldigt intressant får jag säga.
Eftersom jag är en väldigt ifrågasättande person så är religion otroligt intressant och givande.
Så det ska bli kul samtidigt som det är tufft med tentan.
Mycket fördjupning krävs om man säger så.

Men om ni nu trodde att jag skulle sätta mig och plugga när jag kommer hem....så har ni fel.
Jag ska byta om lite snabbt sen drar jag iväg till gymmet.
Känner att energin behöver tömmas.
Imorgonbitti blir det ytterligare ett pass fast denna gången med Christan och Johan.
Jag vill börja lära mig att hantera lite mer fria vikter.
Sen är det mycket roligare att vara fler när man tränar...iallafall när det gäller styrketräning.

Så nu önskar jag alla en riktigt trevlig fredag.
Ät mycket godis och unna en nåt gott att dricka ☺️🙏🏼

Hej så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0