Den efterlängtade pusten....

När jag gick ut ifrån läkarens kontor kunde jag knappt hålla tillbaka tårarna.

Det va lyckliga tårar som rann nerför mina kinder.
Jag behöver inte lämna fler blodprov...så sa han. 
Nästa kontroll är inte förrän om ett år. 
Alla dina värden är bra och det syntes inget på mammografin. 

Jag svävade på moln ut från sjukhuset.

Visst vi hade en lite diskussion om min nuvarande behandling.
Jag förklarade att jag står och väger för och emot. 
Martin sa så här: ge behandlingen ett år till och sen om det fortfarande är för jobbigt så kan jag få avsluta sprutorna. Då ska jag endast ta tabletter igen. 

Hmm....jag vet inte vad jag ska göra.
Jag vill inte gå och ha ont i över ett år till.
Men jag vill samtidigt....leva.
Finns det nåt rätt och fel här? 

Skit samma för idag är jag lycklig, glad, lättad. Allt det andra kan komma sen.
Nu ska jag unna mig en god natts sömn.


Dagen har spenderats på skateparken med flickorna. Imorse efter att jag lämnat barnen på skolan så gick jag en lång uppfriskade promenad. Ska göra likadant imorgon.


Men nu....god natt 🌛


Kommentarer
Postat av: 😍

😍

2017-04-05 @ 22:37:53
Postat av: 😍

😍

2017-04-05 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0