Kvällsrutiner....

Dom är där....hela tiden.

Dom sysselsätter mig...oavbrutet.
Jag kan inte slappna av...att det ska vara så svårt.

Jag tränar faktiskt på konsten att slappa hehe.
Ikväll satte jag mig ner i soffan när klockan slog 22.00. Innan dess plockade jag undan grejer, renbäddade sängen, fyllde diskmaskinen, tömde torktumlaren, nattade barnen....etc etc.....🙄
Alltid nåt att göra.

Jag tror att måste lägga ner lite mer tid på att hitta en bra serie att följa.
När jag kollade på greys Anatomy så va det inga problem att sitta och fokusera på tvn under en lång tid.
Har ni några tips på bra serier så tar jag gärna emot dem.

Nu ska jag lägga mig...skola imorgon 😊

God natt ⭐️🌛


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0