On the road again

Sitter på bussen in mot stan nu.

Händerna är kalla, det va längesen man va uppe så här tidigt.
Det är tyst på bussen, alla stirrar för en gång skull ut genom fönstret istället för i sin mobil. 
Himlen färgas rosa och lila långt där borta...vackert!

Snart sitter jag där...vid bänken! 
Jag känner mg långt ifrån redo men samtidigt så kan jag inte få in mer i huvudet nu...så det får bära eller brista.
Det är ganska lustigt egentligen.
Att vi stressar i över en månads tid för något som är över på 4 timmar.
Att vi mår dåligt över något som vi inte kan påverka, antingen så klarar man det eller så gör man inte det.
Vi kan bara göra vårt allra bästa, mer kan vi inte göra.

Det märks att man kommit en bit in i utbildningen...jag är inte lika nojig över det faktum att jag kanske inte för ett godkänt.
Jag vet att jag fixar det nästa gång isåfall.
Visst! Det hade varit jäkligt skönt att ha det avklarat...men det tjänar inget till att må dåligt över det.

Jag satt uppe ett bra tag igår och kollade på youtube-klipp...nu ska jag avsluta det hela med att läsa lite i min kurslitteratur.

Så önska mig lycka till idag 🤞🏼🌸⭐


Kommentarer
Postat av: Anonym

💞

2017-04-10 @ 22:32:55
Postat av: Anonym

💞

2017-04-10 @ 22:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0