Tenta

Då sitter man på bussen som rullar mot Hbg. 

Dags för nästa matematiktentamen.
Jag satt uppe till 01.00 inatt, klockan ringde  05.00...så ni kan räkna ut hur pigg jag är just nu.

I huvudet rabblar jag min redovisning, måste komma ihåg allt nu. 
Får INTE överstiga min tidsram.
Måste sätta detta nu så jag sedan kan avsluta den här kursen. 
Vi har inte fått tillbaka resultaten på salstentan...men jag hoppas på ett godkänt.

Dagen kommer spenderas med mina älsklingar, det är ju fredagsmys idag.
Så vi får väl åka iväg och inhandla lite ingredienser til den optimala fredagsmaten...Tacos!!!!
Sen blir lite mys med den bästa grannen innan sängen kallar.

Jag önskar er en fin fredag med mycket mys 🌸



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0