En perfekt fredag 🌟

Novas ord innan jag klev ur bilen spelas upp i mitt huvud om och om igen.


- mamma, jag vill inte att du gÄr hem sjÀlv! TÀnk om det Àr nÄn hemma hos dig.
Vad ska du göra dÄ mamma.

Hennes röst va fylld med oro och Àngsla.
Jag blev lite stÀlld eftersom hon inte brukar vara sÄ uttrycklig.
Hon Àr en grubblare men inte högt, utan mer för sig sjÀlv.
Men nu satte hon Àntligen ord pÄ sina tankar.

Jag förklarade att hon inte behövde vara orolig. Jag hade ju Gizmo och Turbo hos mig.

- men om dĂ€r kommer en tjuv sĂ„ MÅSTE du ringa polisen mamma! 

Absolut skulle jag göra det dÄ, hon nöjde sig för tillfÀllet.
NÀr dessa stunderna kommer sÄ kommer Àven insikten att allt inte Àr sÄ sjÀlvklart för dessa smÄ liven.
Hon vill inte att jag Àr sjÀlv, hon Àr orolig för mig.
Det Àr jobbigt att veta att hon tÀnker sÄ, hon ska ju inte behöva oroa sig för sÄnt.
Men likavÀl som jag oroar mig för dom sÄ kan dom oroa sig för mig....sÄklart.

❀❀❀ Älskade barn! ❀❀❀


Vi Äkte ivÀg till Löddeköpinge idag och provade vÄr ben och armstyrka, det va dags att klÀttra.



Tack sĂ„ jĂ€ttemycket Ann-Britt för den hĂ€r underbara dagen. 

BÄde jag och barnen har haft sÄ sÄ roligt.

Fredagsmyset hade vi i Mörarp!! Det blev gott gott och en bra film.

Det har varit en riktigt bra fredag med massa skratt och trevligt sÀllskap.

Nu ska jag försöka sova, imorgon vĂ€ntar jobb. 
SĂ„ god natt till er alla đŸŒŸđŸ‘‹đŸŒ


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0