God morgon

Jag känner mig som en cowboy när jag hör över bussgården, nycklarna och annat dylikt hänger och stötvis slår mot min höft. 

Kling kling....Kling Kling.....

Natten har varit sömnlös så detta lär bli en lång dag.
Men men....jag tror jag har hittat lösningen på detta problemet.

Saken är den att jag måste börja träna igen.
Jag har tänkt på det ett tag och övervägt hur jag ska gå tillväga. 
Jag kommer inte ut och springer och går när jag är hemma. 
Jag behöver ett gym.
Jag behöver Nordic Wellness igen.
När jag tränade där så mådde jag så jäkla bra, jag vill hitta tillbaka till det.

Tidsbristen är en faktor såklart...men jag måste åter igen lära mig att prioritera rätt här i livet.

Så vi får se när detta blir men för min skull och för mitt välmående skull så måste det bli snart.

Nu kör vi 💪🏼



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0