GOT

Hmm....ska man sätta igång det senaste avsnittet av GOT eller ska man spara det till en kväll med lite mer energi??? 


Barnen ligger i sina sängar och sover förhoppningsvis.
Jag jobbade till 18.40 sen blev det en rusch hem och byta om innan jag mötte upp Viktor, Ann-Britt och barnen nere vid tivolit.
Som ni förstår så hann klockan bli rätt mycket innan vi kom hem.
Sen är det ju så att även om klockan så är 23.55 så är det ju fortfarande fredag...och då SKA man ha fredagsmys.
Så det va bara att slänga igång en film och slänga sig i soffan när vi kom hem.

Men nu sover dom iallafall och jag halvligger i soffan och velar....ska jag eller inte.


Lite bilder från tivolit idag.


Imorgon bär det av till djurparken...ska bli kul även om jag hade velat sova länge.
Jag kan iallafall ställa klockan på 07.00 imorgon....så det blir en eller två timmar mer (om jag lägger mig nu det vill säga).

Jaja det får väl vara God Natt för mig nu då.
Ha en fortsatt trevlig kväll/natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0