Saker och ting förändras

Hur du ser på livet.

Hur du fattar dina beslut.
Vad du värderar.

Saker och ting är inte längre som förr.

Cancern har öppnat mina ögon men även andra saker.
Det jag va säker på innan, det som var svart och vitt...börjar sakta men säkert att falla in i gråskalan.


Jag vet var jag vill nå, mina mål.

Mina ögon är fästa vid den där punkten...längre fram.
Jag måste bara fokusera på den punkten och strunta i allt det andra.
För det är när du släpper fokus som du vinglar in på sidospår.
Ibland blir resultatet bra men oftast slutar det....dåligt.
Så även om vissa saker lockar just nu...så ska jag intala mig att fokusera på det som är viktigt, det som hjälper mig att nå mitt mål.

Om 4 timmar ringer klockan...lär bli en seg morgon.
Som tur är så har jag mycket att se fram emot imorgon.

Det är inte varje dag man blir bjuden på resturang 😉 så detta ska jag verkligen ta vara på. 

God Natt på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0