Alltid trött

Vad gör man när orken inte riktigt är där?
När allt man vill göra är att sova.
Fast man vill sova så är hjärnan på högvarv och sömnen infinner sig inte.
Om 30 min är klockan 00.00 och det är som att tiden vill säga mig nåt.
Jag har tänkt på det en hel del sista tiden.
Men jag kommer alltid fram till samma slutsats.....It's a dead end.

Det gör fortfarande ont när jag tänker på det men jag vet att det blir bättre, lättare.

Livet är en väg som vi alla vandrar.
På den vägen kommer det ibland sidospår....genvägar kan vi kalla dom. 
Dom är inte alltid så bra att ta. 
Faktiskt borde vi undvika dom helt å hållet.
Följ den väg som magkänslan visar dig, den är oftast rätt.
Precis som magkänslan säger när något är fel.
Jag har många gånger ignorerat den känslan...för den har sagt åt mig att göra ett jobbigt val.
När jag har blundat för de valen så har det ändå resulterat i att jag sedan måste fatta dem.
Det har bara varit....tidsödslande.
Magkänslan har alltid rätt....eller hur!! 

Nu är det dags att släcka tvn och gå upp till sängen. 
Jag är inte trött men jag vet att jag inte lär bli tröttare av att ligga här och kolla på serier.
Så god natt....och sov gott 🌸

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

🌸🌸🌸🤗

2017-12-12 @ 22:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0