Busskörning i Ängelholm

Ikväll blir det just det, ska bli kul!
Många trevliga personer där.
Det enda tråkiga är ju att jag missar den heliga stunden....fredagsmyset.
Men tyvärr så är det inte läge nu att tacka nej till jobb.

Imorse mös jag och flickorna framför tvn och tittade på julkalendern.
Dom va snabba och klara i tid så vi kunde bara sitta och mysa medan tiden gick. Jag fixade Novas hår med lite flätor och kammade ut Lavas fina lockar.

Sen va det dags att köra bort till bilverkstaden och lämna in bilen på service. Mekanikern ringde efter en liten stund och frågade om jag hade kollat på mina däck!! jag svarade att nja det har jag väl inte. Han informerade mig då om att alla fyra va "inte direkt brukbara", antar att han ville använda ett annat ord men lät bli hehe. Så det blir till att köpa nya däck till våren sen....alltid lika tråkig utgift.

Nu väntar jag på att han ska ringa och säga att bilen är klar så jag sen kan andas ut, behöver ju den för att sen kunna köra till jobb.
Nu ska jag värma lite mat och titta lite på tv. Tar en paus från pluggandet nu en stund.

Hej så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0