Pulka åkning

Barnen var i extas när dom kom upp till mig och hoppade i min säng.
Mamma, mamma det är snööl, jättemycket snö. Kan vi åka pulka idag??

Det va intre mycket mer för mig att göra än att klä på mig och gå ut i kylan.
Jag hann inte ens få i mig en kopp kaffe...men det gick bra ändå.
Nu har jag fått mitt kaffe och sitter i soffan och försöker få upp värmen. Jag är verkligen ingen vintermänniska och jag blir kall direkt. Jag hade dubbla vantar på mig idag men ändå blev mina fingrar genomfrusna.
Vill inte ens tänka hur det är att leva i Norrland med den kylan hehe..jag hade avlidit.

Nu ska vi strax hem till Christian och Fia, ska planera lite inför nyår.
Sen blir det hem och träna lite inför examinationen imorgon...träna träna.

Ha en fin dag allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0