God morgon!!

Kaffet ryker ut koppen.

Doften kittlar mina näsborrar.
Tänk att en dryck kan göra så mycket....det måste vara livets dryck.

Idag ska jag åka till barnens Simträning....har saknat dessa små godingar nåt helt otroligt.
Längtar etfter att få hålla dom i min famn och pussa på dom.

Ni märker att det inte blir så många bilder när jag inte har barnen....dom är mina modeller ju hehe.

Jag har jobbar i helgen, det kändes sådär.
Själva körningen va okej...inte allt för många fyllon.
Men det va nåt som inte stämde.
Jag har inte jobbat på ett tag och nu har jag varit på praktiken i två veckor.
Jag har känt efter var min plats verkligen är.
Min plats är inte längre längst fram i en buss.
Nej, min plats är längst framme i ett klassrum.

Jag kommer självklart att jobba meden jag pluggar...men ju längre in i utbildningen jag kommer..desto mer övertygad blir jag.
Känns fantastiskt.

Nu är det sportlov som väntar och jag både hoppas och hoppas inte att jag för extrajobb.
Jag vill egentligen ha denna veckan med mina flickorna...bara ro om dom.
Men räkningarna ska betalas och jag kan inte vara kräsen.
Så vi får se om jag ska köra lite buss eller ej.
Barnens farmor och farfar kidnappar dom på onsdagkväll till torsdag.
Man blir så glad när dom gör grejer tillsammans.
Jag är verkligen tacksam att dom engagerar sig så mycket i sina barnbarn.
Även om dom inte träffas hela tiden så pratar barnen om dom...berättar att dom saknar farmor och farfar.
Lava säger ibland...mamma, kan jag få skicka en video till farmor ☺
Hihi då blir man glad.
Sen är det roligt att se vilka egna små saker som just dom har.
Tex. Tjejerna vet att om man åker hem till farmor och farfar så väntar alltid glass 😊
Det är liksom deras grej.
Underbart!!!

Nu ska jag göra vid mig...ha det så bra idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0