Kalas

Igår va jag och tjejerna hos Romina och Rickard och firade deras födelsedagar.



Dom bjöd på en vegetariskt brunch och den va supergod.

Till efterrätt blev det pannkakor med en massa gott till.
Jag och tjejerna stanna ett tag till när all gästerna hade gått...det va trevligt att få en stund med lugn och ro och en kopp te.
Barnen och Rickard kollade på Rio 😊

Nu har jag druckit mitt kaffe, vaknat till lite.
Nu bär det snart av till barnens Simträning och sedan hem till Fia.
Idag ska jag göra en intervju med Max, skolarbete tar inte slut bara för att man har praktik.

Känns lite jobbigt att det är söndag idag. Jag tänker bara på att barnen ska till skolan imorgon och sen ser jag inte dem på en vecka....blä.
Men jag får ta vara på den här dagen då...mysa ordentligt med dem istället.

Ha en underbar söndag alla därute ☀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0