Praktik

Jag påbörjade min praktik igår.

Det gick jättebra och va riktigt kul att träffa eleverna igen.
Blev förvånad över hur många dom faktiskt kom ihåg vad jag hette.
Jag själv hade det lite svårare med namnen men det kommer nog med tiden.

Jag va och fick min spruta igår oxå.
Det har varit lite knasigt nu sen jag bytande medicin...ont i magen och konstiga känningar.
Jag berättade detta för sköterskan och bad henne vidarebefordra det till min läkare....vet inte om det är normalt att känna då här.
Nu har jag haft ont i magen sen jag fick sprutan men det är inget ovanligt.
Så jag avvaktar och sen hur det utvecklar sig.

Imorgon väntar en ny dag på skolan.
Jag förebereder mig inför fredag...då ska jag hålla i min första lektion själv...kul kul.

Just nu har jag verkligen fullt upp med allt så jag hinner tyvärr inte skriva så mycket. Hoppas ni har överseende med detta. 

God natt allesammans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0