Fredagsmys!!

Fredagen är snart över men innan dess är det fredagsmys på agendan.


Fredagen till ära blev det halloumiburgare med hemmagjorda pommes.
Barnen va nöjda och mätta efter maten så jag hoppas att det inte är lika mycket plats för godis nu hehe.


Nu sitter vi och kollar film och mumsar på gott gott!!


Det känns extrabra idag, jag lämnade i vårt sista arbete i svenskan.
Efter mycket slit så blev det äntligen klart.

Den känslan av tillfredställelse är obeskrivlig.
På måndag börjar jag på matten, det känns helt sjukt att jag redan har avslutat två kurser...det går så fort.

Innan jag vet ordet av det så kommer jag vara färdig lärare...jag längtar!!

Hela helgen består av kalas. 
Först imorgon är det kalas för Johanna och sedan på söndag är det Max som ska firas.
Känns som ett bra sätt att avsluta julledigheten på ☺

Hoppas att ni får en tillfredställande fredag ☀❄🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0