Men var tar kvällen vägen

Jag satte mig precis i soffan och tittat på klockan....22.00. 

Vad h är tanken att jag ska åstadkomma under denna tiden.

Typ ingenting faktiskt.
Vi var iväg på en helt underbar middagsbjudning och min fina familj va samlad.
Maten va supergod och det blev en hel del minnen som dök upp, roliga minnen.
Skratt och historier och barn som busar....det är så det ska va ju ❤


Jag tänkte att jag skulle avsluta detta inlägget men lite tankar.


Jag va ju på biblioteket och fick syn på en bok som jag inte kunde slita blicken från.

MASKROSBARN

Vad är det för dig....vad är det för mig?
Många saker i mitt liv ligger gömda djupt inom mig.
Dessa sakerna ska jag sakta men säkert föra till ytan.
Det kommer vara jobbigt ibland men det är ändå något jag måste göra.
För mig själv och min självbevarelsedrift.

Der kommer en dag i alla människors liv då man bestämmer sig för vem men är, vad är det som indetifierar mig.
Jag trodde att jag visste men verkligheten har visar mig så många gånger att det inte har varit rätt.

Vem är du? 
Egentligen....vem är du? 
Filosofiskt....vem är du?

Sen kommer följdfrågan: vad kan du göra bättre? 

Sov på det inatt och ransaka era svar. 
Bifoga dom göra här om ni vill, jag är nyfiken om vad ni fick fram ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0