Grilldag/kväll 😁

När jag lägger mig i sängen så lyser stjärnorna klart på natthimlen.


Dagen/kvällen har varit lyckad kan jag konstatera.
Först åkte jag och barnen och hämtade Viktor. Vi åkte sedan hem till Ann-Britt och Jocke och åt frukost.
Stannade ett tag och killarna påbörjade grillningen som skulle pågå ändå till 17.00 tiden.
Jag och barnen åkte hem för att vara med och fira Matteo och Zakarias.
Sen åkte vi tillbaka till Mörarp där grillningen, Ann-Britt, Jocke, Viktor, Bodel och Uffe väntade.
Vi intog en helt utsökt middag och jag fick äran att smaka på en riktigt fin Portabelloburgare med tillbehör.


Den kommer jag absolut att äta igen.

De andra åt en grillskiva som Viktor och Jocke hade tillagat.


Så ett stort tack för en underbar dag/kväll.


Inte visste jag att UNO kunde vara så roligt 😂 men jag antar att det är sällskapet som gör allt.


Nu ska jag alldeles strax blunda och bege mig in i drömmarnas värld, antagligen full att UNO och skrattande barn 😁



God natt och sov gott 🌟


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0