Midsommarnattsdröm

Det är väl vad jag ska få nu.

Klockan visar 04.25 och jag är helt slut efter nattpasset på bussarna.
Inatt har jag verkligen kämpat med att hålla mig vaken.
Jag har haft några pauser som tur är så jag har kunnat vila lite.

Midsommar 2017, summering: 

Underbar dag på Sofiero med flickorna och Viktor. 
Vi åt gott och gick en runda vid slottet. 
Barnen sprang och lekte medan vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Kändes som en perfekt lagom midsommar 😊


Efter Sofiero åkte jag vidare hem till moster Monika som fyllde 65 år.

Det blev kalas och midsommar i ett.


Så tack till alla som förgyllde min dag och gjorde midsommar 2017 till en succé 🌸🌿


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0