Så jevla trött

Sitter i Viktors soffa och väntar på att han ska komma hem och lösa av mig. 

Vill bara hem till min säng nu och sova.
Ni undrar kanske varför jag är hos honom istället för hos mig!
Svaret är att det är min vecka att ha barnen men jag börjar jobba redan 05.20 imorgonbitti.
Fritids har inte öppnat då.
Så jag lägger och nattar barnen här hos Viktor och sen när han kommer så åker jag hem...för invecklat eller 😂

Jag tycker det är så jäkla gött att vi faktiskt kan göra så här. 
Att det är så enkelt dom det faktiskt är.
Det är krångligt för alla andra men inte för oss 😁

Igår kollade vi film när han kom hem men det blev sent....så idag ska jag hem direkt och lägga mig.


Jag och barnen tog en tripp till mamma innan. Jag kände att jag behövde lite lugn och ro...då är skogen som balsam för själen och sinnet. 

Jag behövde lite natur.
Idag har jag varit trött och frånvarande hela dagen.
Tror att sprutan....eller det faktum att jag inte tog sprutan idag har spökat i huvudet.

Jag pratade med sjuksköterskan och hon bokade in en tid hos Martin.
Får se när jag får en besökstid.
Tills dess blir det inga sprutor iallafall.
Jag kommer fortsätta att ta min dagliga medicin tills vidare.

Undrar vad Martin kommer att säga? 
Vad kan han säga liksom?

Han sa att biverkningarna skulle avta efter några månader.
Han sa att det skulle bli lättare.
Han sa att det inte fanns några andra alternativ.
Han hade fel.
Fel.
Fel.

Ögonen är trötta när jag skriver detta inlägget.
Huvudet värker.
Kroppen känns som att den precis sprungit ett maraton.

Men men vad ska man göra åt det...sova, vila, äta bra energirik mat.
Ladda kroppen med alla vitaminer och mineraler som den behöver.

Recharge....do it now!!

Imorgon är en ny dag, en bättre dag.
Hej så länge!! 👋🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0