Spring, spring....spring för livet!!

Klockan närmar sig 23.00 och jag har fortfarande en massa energi i kroppen.

Jag gjorde misstaget att lägga mig och vila lite när jag kom hem från jobb idag och nu får jag betala priset.

Så vad gör jag då???
Då tar jag på mig löparskorna och sen beger jag mg ut på en sen runda.

Motivationen att röra på mig, ta hand om min kropp, va mer niga med vad jag stoppar i mig....den komma sakta men säkert tillbaka.

Jag välkomnar det med öppna armar.

Så nu ska jag springa...springa för min hälsa och mitt liv.
Imorgon blir det en tripp till Ängelholms sjukhus. Det är lika jobbigt varje gång jag måste dit. 
Jag trodde att det skulle bli lättare med tiden men tyvärr icke.
Det blir faktiskt bara jobbigare för varje gång.
Nästa tisdag är det dags för min spruta....jag är ovanligt obeslutsam denna gången.
Vet ej varför, kroppen och sinnet protesterar mer än vanligt.
Kanske det är dags att lyssna...eller jag vet inte.

Strunt i det nu....nu springer vi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0