Take off!!!

Imorgon bär det av till solen och värmen.

Det börjar sjunka in nu.
Jag börjar slappna av nu.

Väskorna är nästan färdigpackade och köksbordet är full med saker som jag INTE får glömma imorgon 😁
Minnet är inte vad det varit så jag får göra det så jag inte missat något.


Huvudet är fullt med tankar om vad jag vill göra nu...men klockan visar snart 00.00 så då är det väl dags att lägga sig.


Jag blev hundvakt ikväll/natt oxå...mysigt med vovve hemma 😊


Katterna är dock inte lika förtjusta hehe...men så får det bli ibland.


Dagen har varit fullspäckad och jag jobbade verkligen in i det sista.
Ibland förstår jag inte hur orken finns där...men jag är ändå glad att man faktiskt har den motivationen.
Hur hade det annars sett ut??
Bara ligga på soffan och glo på dumburken hela dagarna....nä tack!!

Visserligen känner jag att jag behöver koppla bort hjärnan ett tag nu men sååå mycket behöver jag inte koppla bort 😉

Jag har faktiskt helt kommit bort från tv tittandet senaste tiden.
Det är konstigt hur man förändras när omständigheterna förändras.
Innan va det tv varje kväll...men sen ändrades nåt....nu är det ingen tv alls.

När jag väl bestämmer mig för att titta på nåt så känner jag bara mig rastlös och okoncentrerad.
Jag får väl helt enkelt bara inse att min hjärna kräver en annan typ av stimulans.
Kanske ska hitta en bra bok att läsa!! 

Har ni nån bok som ni kan rekommendera så tar jag tacksamt emot tips.
Jag vill gärna hitta en bok som fängslar mig från början till slut.


Så nu säger jag God Natt till er alla.


✨🌙⭐️


Kommentarer
Postat av: Anonym

Have a nice holiday beauty

2017-06-03 @ 20:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0