Varma kvällar

Det är varmt i luften.

Blicken vandrar längst med poolkanten.
Det är så vackert här, så fridfullt.

Dagen har varit bra, lite regn...eller småstänk rättare sagt i förmiddags.
Men sen sken solen för fullt 🌞


Tankarna skenar iväg emellanåt.

Både positiva och negativa....granskande.
Jag blir medveten om allt positivt som jag har i mitt liv, om att man inte ska ta något för givet.

Jag tänker att om man vill ha något här i livet så måste man våga kavla upp armarna och göra det som krävs.
Man måste våga bli lite skitig under naglarna.
Man måste ta dom striderna som är viktiga, dom som faktiskt betyder nåt.

Livet är inte alltid lätt, nej verkligen inte.
Men vissa saker ger en det där viktiga perspektivet...på livet.
När jag till exempel ser på mina älskade flickor....då ser jag det genuina älskvärda tankesättet som dom har.
Livet ser annorlunda ut i deras ögon...vi kanske ska prova att se livet så...iallafall ibland.

Nova har träffar en "kompis" här.
Han är från Norge.
Han är 6 år.
Han heter Adrian och är väääldigt snäll.


Hon hade redan bestämt att hon skulle äta middag med honom idag...så hon tog sin tallrik och satte sig hos honom när vi skulle äta.

Sen kollade dom på Lollo och Bernie showen tillsammans innandöme sprang iväg och lekte.

Jag tror min lilla flicka är lite kär ❤️
Kärleken är underbar 😍

Nu ska jag försöka sova....imorgon vankas det mer sol och bad. 
Natti natti 😴⭐️🌙✨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0